کراتینین 1.9 در بیماری های کلیه آیا این نشانه خطرناک و چگونه آن را پایین تر
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین 1.9 در بیماری های کلیه آیا این نشانه خطرناک و چگونه آن را پایین تر

پدر من یک سطح کراتینین 1.9. آیا این نشانه خطرناک است؟ و در صورت امکان چگونه آن را پایین تر؟ در واقع، سطح کراتینین 1.9 است در مرحله 2 بیماری کلیه، نزدیک به مرحله 3 (بالاتر از 2.0)، پس از آن یک علامت خطرناک بیماری بدتر می رود.

مشخص شده است که مراحل اولیه این بیماری را می توان با درمان مناسب معکوس، اما یک بار این بیماری می رود به مرحله 3 وجود دارد فقط سمت چپ 50 درصد از فرصت آن را معکوس می باشد. اگر این بیماری را بدتر می رود، دیالیز یا پیوند خواهد در خواست می شود، از بیمار باید از نظر جسمی و اقتصادی رنج می برند. بنابراین برای وضعیت پدر خود، نکته کلیدی در حال حاضر است برای پیدا کردن برخی از درمان مناسب و آنها را بلافاصله به جلوگیری از این بیماری از بدتر شدن.

چگونه به کاهش سطح کراتینین بالا و جلوگیری از این بیماری را بدتر می رود؟

رژیم غذایی می تواند یک عامل مهم برای کاهش سطح کراتینین بالا است، اما از آن است که به اندازه کافی برای جلوگیری از این بیماری را بدتر می رود و نه درمان آن نیست، بنابراین در حالی که شما یک رژیم غذایی مناسب نگه داشتن شما همچنین باید یک درمان مناسب را.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به عنوان یکی از نوآوری های سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی می تواند مشکل کلیوی از ریشه آن به علت اثر درمانی قابل توجه آن و عوارض کمی را حل کند،، آن است که در حال حاضر به طور گسترده ای در درمان بیماری های کلیوی استفاده می شود.

با کمک مردم پزشکی میکرو چینی Osmotherapy با آسیب خفیف کلیه می تواند به زندگی عادی بازگشت. برای افراد مبتلا به آسیب متوسط ​​کلیه می تواند نیمی از شانس به عقب بیماری خود را. برای افراد مبتلا به آسیب های جدی کلیه آنها همچنین می توانند به این بیماری برای مدت زمان طولانی زندگی می کنند و یک زندگی با کیفیت.

اگر شما هنوز هم سوالات دیگر را و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماریهای کلیوی، خوش آمدید به ترک پیام را به ما هستند، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 527
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: